Selera berbuka

Salam Ramadhan , hari ni masuk hari ke-6 kita berpuasa. Alhamdulillah kita diberi kesempatan dan peluang untuk kesekian kalinya bersama merasa nikmat puasa. 

Selera bulan puasa ni mmg tak menentu, awal puasa balun habis , tapi dari hari ke sehari semakin kurang, syukur la ble jimat Hihi... Nikmat puasa. 

Tapi semalam kawan ajak berbuka luar, area aku ni mana la tempat special, takpe yg ada ni pn aku bersyukur sgt ( yelah dr takde makanan kan kan ) . 

Maka berbukalah kami di hotel. Balun habis... Sekali sekala takpe. Ganjaran utk diri sendiri . 

 

Relaxing tunggu waktu berbuka. Dah sampai awal sejam, so duduk layan diri sendiri sambil bincang Hal wanita sedunia. 

..

Santapan ala kadar haha , memang kenyang amat la. sampai dada kooo, nasiblah larat gi terawih Hihi . 

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P