Outstation !

5.08pm 


Outstation! Ok perhitungan atau dalam perkiraan aku, aku tak suka. Haha ... Tidak berada dalam zon selesa diri, buat aku tidak suka. Begini la hidup. 

Nasib baik keja . Keja macam aku ni pun ada outstation tau.. Ahh aku rindu dah bantal tilam selimut sofa meja makan dan anak-anak ... Erkk anak-anak?? Ada ?? Hahaha. 

Lapar dah ni, mana la speedboat ni, dah separuh hidup aku tunggu. Tak suka! 

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P