Geng Mengaji .

Seronok tengok ceta simple ni , teringat zaman kecik-kecik dulu , semangat giler gi ngaji. Bukan sebab nak ngaji sgt tapi dapat jumpa geng pastu main sampai baju comot .. Hahaha 

Denda tok imam ni lawak arr , sapa buat salah denda ngadap dinding hahaha . Sangat realistik ko .. 

Nasib la dulu time aku ngaji ustaz tu tak garang , tabah tahap langit . Jenis aku pulak memang tak takut rotan , betol lah sebab mak aku lagi rock dan peminat wrestler , buat salah balun jet dgn kayu. Ko ada ? 

Tapi itulah yg memanusiakan aku , jadi kuat bila duk asrama . Tak la aku kena buli , jadi taiko ada la hihi - sikit sikit taiko jer, nak hidup. 

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P