Lovebirds


I would lay down next to you 
Stay in bed all afternoon 
We were birds of a feather 
We were always together 

And I never will forget
All the little things you said
And that beautiful summer 
You used to call me your lovebird

But the time went on 
The wind has blown and I have grown
And I started a feeling
That my wings had been broken

And I can't believe
That I would ever want to be set free
But I just can't stay

So your lovebird's flyin' away
Your lovebird's flyin' away
Cause my hearts been stuck in a cage
Gotta sing my song, so pretty
Dum, dum, diddy
And I miss you everyday
But there's nothing left to say
Gotta sing my song, so pretty
Dum, dum, diddy

I want the world at my feet
Even if it's bittersweet
Wanna stand on my own and
Put my heart in my own hands
Cause I begun to see that you and me are different breeds

So I gotta be leaving
Gotta get back to breathing

And I can't believe
That I would ever want to be set free
But I just can't stay

So your lovebird's flyin' away
Your lovebird's flyin' away
Cause my hearts been stuck in a cage
Gotta sing my song, so pretty
Dum, dum, diddy
And I miss you everyday
But there's nothing left to say
Gotta sing my song, so pretty
Dum, dum, diddy

And you'll always be
A part of me
You made me who I am
But I gotta say
I'm not afraid to test my wing span
Cause they say if you love something
let it go let it go let it go
Open up the gate cause your lovebird's flying away...

Your lovebird's flying away
Cause my hearts been stuck in a cage
Gotta sing my song, so pretty
Dum, dum, diddy ...  

#ineedtoslipawayfromthisplace

Kegilaan la pulak.

Addicted to him. Help me ~~ 

 

 

 


Hahaha ... Sejak bila aku gila begini ek.. 

#diehardfanmrg.


Mr. G idamanku

Mempersembahkan ahli baru. Taraaa --- >>

 

Comel tak I ?? Muahaha... Focus mata ek , comel nak mampus pencil case kawan rasa nak amik la la la ~~ . 

#nakbelisatula. 



Tak mau !

Hari- hari kena buat. Bosan aku. Aku bosan !!! B O S A N . Kenapalah aku ? Amik , pakai , cuci, jemur dan bosan. 

 

Hari-hari kena seterika baju. Boleh tak baju segala tu tak kusut ?? Ugh , stress nyaa. Hah! Muka pemalas la kat atas tu. 

Tapi kena buat juga. Hai , nak upah orang la , mangsaaaa ! 

#sindrombajubatik. 

Hilang selera!

Hellaaaa x suka. Lapar tahap apulasaramm , tapi x da selera. Oh ke mana ko pergi ?? 

 

So, aku bantai benda ala kat atas tu , ugh lantak la .. Terasa nak makan , so nyum nyum dalam mulut dah . Haha 

Kompom dah dekat $&?@?# kalo bgni ... La la la ~~

Jenis aku .

Jerebu...gambo ni menceriakan aku di pagi isnin... What a life! Haha ... Kesian mereka yg terpaksa menghirup udara x bersih akibat perbuatan kurang bertanggungjawab segelintir manusia. Muhasabah diri sendiri. . .

 

 Tengok, superman pun mask spital. Susahlah hidup begini, sapo nak tolong polis , bomba, csi, FBI dll tangkap criminal ?? Korang ?? Aku ?? Aku busy jaga ayam kambing la, mak aku pesan tolong jg sebab skg dia dia takde, melawat makcik aku yg nak pegi naik haji la la la ...

Maka sama-samalah kita menjaga dunia tua ini. Sayang menyayangilah kita sesama manusia...

Sekian terima kasih.

Merindui

Duh...bila lagi agaknya, aku merindui lagi menjadi bukan siapa entah di mana. Tiada siapa peduli, berlalu tanpa kata dan tiada mata memandang untuk menyapa. 



Kaki hanya beralaskan 'selipar jepun' , dan alas tubuh yang lusuh. Menjadi biasa pada pandangan mereka, hati berbunga. Jangan pedulikan aku, I'm just a tourist not a terrorist. 

9.26pm 23/6/13

Hari hari

Dude. I'm dreaming to be. 


End up with this ... Have a nice day 😝

Spider-Man

Forever my hero. How weird that simple thing will become complicated...

Haha...ok. Hero aku dulu kini dan selamanya. Pelik kan kan, tak tau la aku. Dah 7 juta x Spider-Man ni main Kat AXN, aku akan tetap duduk dan terus tengok macam baru jer pertama kali. Pelik tak??

I always end up with empty seat. Dude, this life always unfair but you will be forever my herooo.  

Emo tengok peter. La la la

Hujung minggu

Angan-angan. Ok ini tiket Disneyland, yang sudah tak valid muahahaha.

Weekend. Kalau boleh, tiap hari p sana, tak main takpe, duduk tgk pun xpe dah. Weekdays yang memenatkan, perlu charge tenaga balik...

Rasa berbaloi meminati disneyland, yelah ada yang kurang zaman kanak-kanak, so topup balik zaman dah besoo ni. Haha... 

Cis. Arghhhhhhh...cuti cuti cuti.

Missing this idiot

Soo much feelin for u. Jangan noty2 ek, huhu bila la agaknya kt bole jumpa lg.

Ok. Jangan lupa mandi, busuk tu lps korang main-main... Menciiiiiii. Sabun tepi tu, aa gigi jgn pura-pura lupa orait.

Lepas main tu, kemas blk. Kesian mama penat blk kijooo, kang x mana-mana mama tak bagi makan. Huh!

Dah makan tu, basuh bekas sendiri,  belajar sikit bt kijoo, sat g nak kawen senang tolong bini bt kijooooo. Ingat tu.

Gtau abg april suh bersenam, gemuk dah badan tu. Diet aaa.

Pesanan untuk April Dan darling. 

Buku lama

Malam. Tetap sama.

Muda...banyak dari masa itu kebahagian disulam. Kerna itu, rasa itu masih ada.

Malam ini, buku lama di buka. Bukan utk dikenang, hanya mengimbas. Hanya memori yg skali mendatang utk menyakinkan diri,  utk terus tetap dgn hidup.

Betul lah, zaman itu sangat mengujakan hati. Menjadikan siapa kt sekarang.

Terima kasih kerana pernah membahagiakan aku.

Hari-hari begini

Oh yah... Hari hari asyik begini...
Sungguh banyak yg menjadikan diri rasa tidak mahu melangkah ke mana mana...

Biar di situ. Tidak ke mana

Yang mengingatkan diri kpd setiap putus asa,  pada kelemahan diri.

Kesanggupan utk semua ini berada di garisan penamatan, perlukan rasa lain. Alihkan pandanganmu hati...kita ke sana.

Kemudikan kapalmu pada laluan baru itu, tetapkan hati dan keyakinan bahtera semoga di depan itu kita ketemu apa yg di cari.

Sesuatu yg menjadikan sesuatu

Lokasi : Tepi pantai

Model x bertauliah : My buddy

Tema : Ikut mata

So / jadi?  : I just love taking pictures. Most my pictures a randomly taken. It's just like snaps that moment and realize it was amazingly.  Perasaan! 

Bukan profesional pun, cuma hobi dan kesukaan yg menjadi kesukaan. Tak paham? Entah aku pun main cakap jer haha... Release my tenses.

Kadang2 teringin duduk dan amik gambar burung yg tgh ngorat, mcmna la agaknya kan...

Makan dan makan lagi

Sarapan! Kawan ckp, makan pagi kena makan macam raja.  Sarapan sangat penting utk hidup seharian, perlu utk kt lbh bertenaga bt kijooo. 

Dulu sarapan ni umpama tiada dlm kamus hidup. Dalam erti kata lain tak payah. Malas. Bukan penting punnn...

Dah keja ni baru faham,  ooo... Penting korang, a'ah aku sorang ja yg baru tau.  Haha... Kena amik jg walau terpaksa cancel hal lain... Isi perut dulu. Wajib!

Aku baru blk sarapan.  Sekian terima kasih.

Those eyes

Nothing.

I mean really nothing...

Just eyes.

How you did it ?

Kerja dan rezeki

Ahaks...baru muncul. Sebulan dua bulan tiga bulan ? Memang, berhabuk dah blog aku.  malas sungguh nak menulis skg,entah knp. Busy? Tak la...tapi yang pasti cuti dah habis! 

So monday! Back to work...rezeki aku dah begini,so kt kena terima kena bt. Apa lg yg kt mau lebih dr ini ? Selalu ingatkan diri utk bersyukur, utk berusaha bt yg terbaik.

Macam azam tahun baru pulak hihi.