Sedihkah aku??

Hurmmm...okey kali ni mau serius sikit. Kafang kadang dalam kita berkerja ni,ada yg dalam keterpaksaan. Mau atau tidak,kita terpaksa juga mengalah untuk mahu kepada perkara yg tidak dimahukan. Oh la la terasa mahu marah,  tapi juga mungkin hanya sedih.

Kenapa begini?biarkannn...apa nak jadi jadi la,buat yg termampu sahaja,orang nak kata apa pun,  ada aku kesah?korang yg bagi aku keja yg bukan bukan. Aku cuma tahu satu, tak sukaaaa.

Takpe la(pasrah) baik aku tidoo kenyangkan mata.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P