Nasi oh nasi

Engkaulah nadi hidup ku, oh nasi. Hahaha aduhh memang tak bolehlah aku hidup tanpa nasi. Kalo setakat sehari tak makan kira ok la, tapi bila dah masuk hari kedua tak dapat jamah aa mulalah aku macam kucing hilang anak.  Masuk hari ketiga, ok tahap orang gila meroyan! Hahaha...silap cakap,semua orang aku nak bawa gaduh (macam kuat).

Kali pertama mengalami saat genting itu masa pegi Vietnam... Entah berapa hari tak jumpa nasik,biskut yang tak penah aku makan selama ni,  aku bantai jer dah tu sedap semacam wakaka.

Second pengalaman,masa ikut lawatan di HK,  aduhh tolonglah perasaan tak dapat aku gambarkan. Happy dapat jalan-jalan, then balik hotel kelaparan aku layan diri mimpikan nasik masuk mulut...senyap!

Balik rumah cari nasi jumpaa...alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P