Garang atau jahat ?


sebenar-benarnya aku seperti bear di atas . betol laa , tapi hairan bin ajaib , ada gak orang yang lebih berusia daripada aku boleh rasa takut dengan aku . 

okeh, sebenarnya tak pasti kenapa 'takut' . mahu ketawa memandangkan aku memang terasa sangat lucu , dan juga mahu hairan kerana aku terasa sangat pelikkkkk ! kalau orang lain agaknya la aku boleh terima , tapi kalo orang seperti mereka ? nak banding siapa aku dengan mereka , jauh langit dan bumi . so why ? 

Garang atau jahat ? tak kisah . penilaian orang kepada diri ini akan diterima dengan hati yang terbuka. dan mereka juga perlu tahu , yang aku tidak akan sekali-kali menjadi seperti yang mereka mahukan sekiranya itu bukan aku. 

Manusia itu ada pelbagai, kita berada diantara pilihan itu . kita memilih untuk bersama , maka harusnya segala baik dan buruknya setiap pilihan itu diterima dengan hati baik . 

Sesungguhnya dan sebenarnya , aku hanya manusia biasa , amarah bila terasa diri dipermainkan , namun itu bukan diri aku. Sayang menyayangi la sesama kita. sekian terima kasih .


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P