Terakhir untuk tahun ini .

Hujung tahun dah ! dah tercapai semua angan-angan korang ? cita-cita ? impian ? harapan ? banyak aa ... hihi ... aku ? ada separuh dah , ada lagi macam nak kasi realiti , tapi masih berfikir untuk jaminan masa depan , uh bunyi macam serius . Banyak benda baru untuk tahun nie , dan antara yang paling besar ialah , tukar ferari aku tu ngan jet peribadi . muahaahaha . perasan ! 

Apa pun yang diangan-angankan , yang satu ini seperti pasti akan direalisasikan ... yelahh , teringin juga seperti orang lain , mencuba benda baru . 

  

LIKE ? 

Hahaha , semua orang suka benda baru . untuk bermegah , tunjuk kat orang , orang puji pasti kembang hidung bangga diri . Manusia manusia manusia ... 

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P