Hari-hari begini

Seronok benor hidup begini,uhh tak lama lagik hidup begini akan ditinggalkan... dan 'terpaksa' mandi awal pagi.


Home Alone!

What a nice movie on this holiday to watching...so funny, clever boy ya. Haha.have a blessed day guys.

Carikan kami jodoh!

Bole agaknya, pastikan bujang dan bebas hutang. Sebab kami tiada harta banyak,hanya ada kehensoman ini. Lalala...

New Mission!

Yup...  dun worry,  lifes is wonderful babe.

Ahad!

Apakah maksudnya? Bangun lewat,  goyang-goyang kaki tengok tv,  masak untuk kucing sedunia, surf internet 25 jam.  life goes on with anything possible with any way , any promises.  What life...

No Comment .


what side you are ? 

Always end up with the candle . clueless . . .

Terakhir untuk tahun ini .

Hujung tahun dah ! dah tercapai semua angan-angan korang ? cita-cita ? impian ? harapan ? banyak aa ... hihi ... aku ? ada separuh dah , ada lagi macam nak kasi realiti , tapi masih berfikir untuk jaminan masa depan , uh bunyi macam serius . Banyak benda baru untuk tahun nie , dan antara yang paling besar ialah , tukar ferari aku tu ngan jet peribadi . muahaahaha . perasan ! 

Apa pun yang diangan-angankan , yang satu ini seperti pasti akan direalisasikan ... yelahh , teringin juga seperti orang lain , mencuba benda baru . 

  

LIKE ? 

Hahaha , semua orang suka benda baru . untuk bermegah , tunjuk kat orang , orang puji pasti kembang hidung bangga diri . Manusia manusia manusia ... 

do i regret ?

Malam , ya sesuai untuk menulis secebis dua kata kata untuk diri sahaja . bukan untuk siapa , hanya memandang diri . Berkali mengingatkan diri untuk melupakan semuanya , di hujung setiap cebisan ingatan itu wujud pertanyaan . memaksa diri untuk mengakui kelemahan , berusaha untuk meyakinkan semua manusia tidak sempurna . Betapa memuja diri tanpa berhadapan ujian hidup sebenar , bagai mengatakan perak itu emas , umpama kayangan itu mampu digapai dalam mimpi mimpi dan segalanya dalam isi bumi ini mampu dimiliki . 

Bagaimana menjadi manusia penuh dengan kebaikan , jika memandang sepi setiap kesilapan di depan . Mengiyakan kita bahagia seadanya , sedangkan hutang senyuman yang diberikan sebelum ini belum berbalas . kepentingan diri itu kini menjadi sanjungan manusia . 

Perlukah untuk membenci mereka yang memberikan kesedihan sang hati , atau hanya melupai kerana diri hanya perlu menyesali ... tidak akan menjadi sesuatu andai tidak diiyakan . salahkan diri . 

kenapaaaaa kau pergi?

oh tidak... aku tak percaya kau pergi , tidak sekali kali !oh man , kecewa sangat nih . nak golek golek 70x pun rasanya tak hilang lagi kekecewaan ini . eh , apa jadik dengan telinga dorang nie , kenapa tak undi amanda aaa , ala the voice tu . huh ! okeh okeh pasni aku tak akan tengok the voice lagi . TIDAK AKAN ... blahlaaaa. 

entah bila siap .Haaa

keja ! banyak ker ? tak la sikit jer , tapi kan kan , ada banyak benda banyak hal yang pelik tentang aku . satunya dari sejuta ialah ( aa banyak sungguh ) benda atau hal yang remeh , yang buat tak sampai 5 minit akan siap , percaya atau tidak , aku tak kan mampu siapkan walaupun dalam 1 bulan !!! yaa , aku memang bengap . tak tau la napa , tapiiii hal ini benar benar terjadi . sebabnya mungkin , aku tak suka nak buat . TERPAKSA ! waa memang diri ini tak suka kalo terpaksa . tak ikhlas ! terus terang la aku cakap , dari lubuk hati sanubari dan segala isi perut ini , yang aku tak ikhlas nak buat , so pahala ? jauh sekali , dosa ? kompom la ... aduhhhh ... lemahnya aku .

hahaa amik ko !