yeyeye dapat hadiah .


sebenarnya , sungguh aku tidak mimpi untuk mendapat hadiah dari siapa-siapa pun , yelah sudah tua ( tua ke aku ?? ) ahaha . Lagipun , kawan-kawan semua tau , betapa susahnya untuk mereka memahami apa yang menjadi kesukaan aku . Entahlah , kadang-kadang aku pun tak paham ... Tapi ... kalo kita dapat kawan yang memahami kesukaan kita di mana, begini la jadinya , aku hampir melompat setinggi awan , dan gimnastik dua tiga kali pusing ahaha ... teramat sukaaaa ... mmuaaahhh ! 





 

ironinya hadiah ini ialah , last week masa aku dok round warisan squre, masuk kedai esprit , niat asal ialah untuk mencari purse baru , aku tak suka purse skang , sebab takde tempat duit syiling .huh ... alih-alih pusing pusing dalam tu, bukan beli purse , beli baju lak ... so aku buat keputusan 'nanti turun shoping skali lagi la beli purse' ... dan ? tak payah beli daa...yahuuuuuuuuu ~

so , ucapan ini khas ditujukan kepada teman sekepala aku , miss flora chong sui mi ... huhu sudi bagi aku hadiah . . . yaaa , mesti habis otak cerdik dia pikir tentang hadiah ini . dun worry bebeh, you are sucess to make feel happy and excited ... congrats laa... la la la ~ tahun depan lagi ekk...hihiii

2 comments:

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P