cukup umur dah

Okeh ... perasaan ? macam biasa , rasa sedikit seronok kerana ramai wish , termasuk la anak-anak tiri aku haha ... Terima kasih semua , tak boleh cakap tak suka , mesti mau seronok suka dan teruja sebab mereka susah-susah nanyi ' Happy Birthday' . cuma aku MALU !!! ahaha yelaaa ,sedar umur semakin meningkat huh ! kena buat itu ini , kalo tak ramai bercakap . bosan !!!

Cukup umur dah . my wishes ? of cos la aku mau lebih berjaya dari yang sebelumnya . lebih bahagia, lebih tabah , lebih pencapaian , lebih segala-galanya . boleh ka ? aa kalo semua tolong doakan, insyaallah boleh kot wink*** . 

Bab hadiah , actually aku tak kisah . dah tua-tua begini , semua benda aku boleh beli sendiri , sebab sedia maklum betapa tersangatlah susah untuk mencari kesukaan aku huh. not too choosy actually , but im just a bit weird or nut ahaha , TAPI KALO ADA YANG BAGI JUGAK , yaa TERIMA KASIH SANGAT-SANGAT DAN DIHARGAI DONK  . ANDA ISTIMEWA DI HATI lalala . 

Ada ker yang bagi hadiah ?? okeh kita ceta entry lepas ini yaaa ... 

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P