Tobat aku dengan 'wrong number'

Lupa wish birthday kawan , tangan cepat jer mencapai handset , membuat pesanan ringkas , besalah wish birthday... takde hadiah, ucapan pun okey apa ..hihi. 

bla bla bla . sent ! 

sepantas kilat sms aku dibalas . Buka ... 

"sory , awk nie sape erk ?"

Berfikir waras sejenak . dia nie buat lawak ker apa , selalunya tidak begini . berfikir sekali lagi ... ahhh ... alamak si kawan dah tukar nombor telefon laa...

awat aku tak ingat , aduhhh sapa pulak guna num dia sekarang ... aduhh! 

malu ? kompom la aku malu , satu hal lagi yang menyesakkan jiwa , sibuk pula si 'wrong number' ... nak berkenalan. Tak kuasa mak nak melayan iskkkkkkk~

Hahahahahahahaha

ok stop la .


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P