Isi minyak RM30.00 jer !


"hijau ya "
"hijau habis stok " dengan senyuman .
"ok la , kuning 30" 

aku hulurkan duit 50 . budak kaunter tu hulur baki . aku amik la ( tak kan aku keep the chance kan wkakaka )...aik awat baki aku sepuloh hingitt jaa ? owh mungkin dia salah dengar , isi minyak 40 puloh . Baik pula budak tu tolong isikan minyak , aku pun masuk keta sambil membelek-belek baki duit . uitt ini rm 20 . betolah huhh nasib aku tak g tanya balik tadi ..akaka...nasibbbb.

keliru aku dengan duit baru Malaysia skang , huh ! duit sepuloh dengan dua puloh hampir sama . akibatnya? tadi sebelum jalan, singgah shell jap sebab minyak keta dah tinggal satu bar, kang tak sampai destinasi terkulai kehabisan minyak ,ouhh tak sanggup aku.hahaha



No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P