bila menyampah ouch !

Ok , sebenarnya perasaan ini berlalu dua tiga hari yang lalu , kenapa baru tulis ? dua tiga hari yang lalu terasa malas pula nak update blog , so tunda dulu sampai la hari baru terasa rajinnnnn  hehe . 

cerita menyampah ini bermula bila diri terasa seperti mahu di bawa bergaduh ! huh tak padan dengan badan kecik, aku nie pantang orang carik pasal tak tentu hal then rasa nak bergaduh terus lalala ( perasan kuat). 

yelaa, dah la hidup begini sengsara , tak macam orang lain. orang lain pas keja boleh rest2 duduk rumah (ada masa privacy) . aku ? balik rumah mengadap lagi karenah yang bukan-bukan , dah tu ko nak cari pasal ? uhhh janganlah , aku bengang dan boleh bertukar jadi ultraman yaww. FIRE!!! 

kadang-kadang rasa nak lari tapi entah ke mana. kemudian kembali sedar, janganlah mengharap langit itu selalu cerah untuk kita tersenyum sepanjang hari. kembali sedar yang kita ini manusia biasa yang mungkin kadang-kadang diuji sedikit kerana hidup pasti menjanjikan kemanisan dan kepahitan. puitis tak ? hahaaa...

harapan - janganlah selalu buat aku stress, takut rupa cepat tua berbanding usia isk isk sapa nak kawen ngan aku wehhh aaa sapa nak tanggungjawab tu...layan!

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P