Akhirnya aku juga ada, alhamdulillah .

Syukur , berkat Ramadhan kot...aku positifkan semuanya. Aku ada apa yang kamu ada . Tak tau nak cakap apa, cuma memikirkan balik untuk mendapatkan semua ini, perihnya sampai suatu saat aku mahu berputus asa. Hinggakan di hati terdetik, mungkin telah ditakdirkan untuk aku begitu. Nasiblah diri dikelilingi mereka yang sentiasa menyokong , memberi kata-kata semangat. Begitulah kehidupan, ada yang sentiasa menyokong anda walau sejuta kali anda telah jatuh, dan ada yang hanya datang bila mereka merasakan berkeperluan ... Biarkannnnn.

Aku lega seleganya ... haaaaa~Tiada kerisauan selepas ini, semua berakhir. Sukurlah...masa untuk berjalan atas usaha itu, masa untuk menunaikan janji yang tertunda. Perlahan-lahanlah kita..

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P