Ada sebab kenapa aku hanya suka dia

Asyik-asyik dia, hoitt mari kejap, panggil sekejap dia...hok alohhh dia sahaja ! menyampah ... ada aku kesah ? kesah la ko sorang ... hihi 

kenapa dia ? sebenarnya sungguh aku mahu berterus-terang, ENTAHLAH KENAPA DIA .  


Masalahnya , isk takde masalah sebenarnya , memang dia je yang aku pandang . Aku pun tak tau, macam mana nak pandang orang lain selain dia , hebat sangatkah dia ? tidak , cuma kekadang tu pilihan aku nie pelik sikit  . asal aku suka , aku balun jer... dan akhirnya, HANYA DIA . 

iskk tak adil inn , ada jugaklah aku terfikir ! tak baik begitu , TAPI ok ada tapiiii ... i just can't pretend to ignore that person or making a fake smiling for the rest of them . i still searching the same one . 

Apabila kita memilih sesuatu , rasanya kita jarang untuk memikirkan pandangan yang lain , entah kenapa , mungkin kerana kesukaan kita terhadap pilihan itu . Bukankah apabila manusia dibuai perasaan, terasa seperti kaki tidak berpijak di bumi yang nyata . Seakan-akan esoknya tiada dan seperti bulan dan bintang akan bersatu . 

p/s : sedarilah kita bahawa perasaan suka ini kadang-kadang perlu untik dikawal .ingatan untuk diri sendiri.







No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P