simple is nice


Ini bukan promosi orangnya ( jangan , nanti saya ditembak tepat di dahi olehnya hehe ) . Ini adalah salah satu gambar yang saya ambil semasa cuti singkat bersama teman ( miss flo ). Tidak tahu kenapa , dalam banyak gambar itu , ini yang paling yang saya suka ! ahaks ... Terima kasih kepada ko ( yang di atas ) anda sangat photogenic . pikir cincai ka ? ahaha .

selain melancong , mengambil gambar adalah kesukaan saya ... dan untuk kesekian kalinya saya tersangatlah berterima kasih kepada teman sejati (miss flo) sudi mengajak berjalan-jalan hihi . ( walaupun kali ini, hari-hari terakhir di perantauan , tiba-tiba saya terlalu merindui semuanya di sabah , mungkin kerana kelamaan di tempat orang huhu ) nasib airmata mak tak jatuh kak kiah weiii...bahahaha .

 

1 comment:

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P