lena tidur dibuai-buai,rupa-rupanya

Ok kena set alarm 7.30 , sebab masuk sekolah jam 8.50am . . . yeyeye bolehlah bangun lewat, rasanya . . . makanya aku berjaya bangun TERSANGATLAH LEWAT huaawaaaa !!! 9.45... dengan cepatnya aku mengirim pesanan ringkas (sms) kepada teman untuk tolong finger-in kehadiran, hailaaa... awatlah aku tak boleh bangun nie , periksa punya periksa , patut pun tak dapat bangun, ingatkan tidur mati rupanya aku silent mood handset !!! arghhhh ... nasib tak terlajak sampai petang bahahaha...sungguh dahsyat ! 

Malam nie masuk bilik, handset letak atas meja tiba2 bergegar-gegar , ingatkan ada sms masuk , alarm bunyi rupanya . ALARM ??? alarm apanya malam-malam buta nie ?? Hahahah...rupanya aku set alarm 7.30pm wakakak...patut la tak bunyi tadi pagi , ingatkan sebab silent mood . huhh ! anda sungguh sengal inn. okehh...haha (sambil nak hantukan kepala di dinding)


2 comments:

  1. haha nasib ka tida tertidur sampai petang.haha lawak kui

    ReplyDelete
  2. kalo sampai petangkan bagus,alasan 'tidak sengaja' ..bahaha dasat tul.

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P