Penat aku penat

Selamat malam , hadoiii penat pulak kaki aku , kenapa nie ? petang tadi takde pula aku pergi joging ker masuk gim Huh jauh sekali . apa pula sebabnya ... ooo tadi seharian berjalan dengan kawan cari itu ini untuk malam dinner , fuhh padan pun . Daripada tengahari sampai la nak maghrib baru nampak jalan pulang haha dahsyat sungguh . ~ apa bole buat , kerjaaa ~ aku tolong kawan jer . 

Natijahnya , aku penat sepenatnya .. tapi heran , bukannya kerja keras sangat pun , setakat ke hulu ke hilir masuk kedai , keluar kedai ... naik tangga , turun tangga ... tapi urat kaki aku nie macam dah lari 800 Meter gamaknya ,wakakaka ! tau-tau jelah dah tua nie, tulang pun kurang kalsium, cepat letih . erkkkk~

Nak tido awal , tapi besok boleh datang lewat g skola, oke la nak melayari alam maya dulu , tengok-tengok mana yang patut ... hahaha ...

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P