Cuti , Sudoku , bla bla bla

Selamat bercuti semua , ( untuk murid dan cikgu-cikgunya sekali hehe ) . Plan ? aku ? Duduk rumah meneruskan hobi yang tetiba muncul suatu hari ketika makan kat pizza hut . entahlah, virus apa tetiba tersuka main sudoku . Dulu ? harap maklum la aku nak minat semua yang berkaitan nombor nie, satu-satunya yang aku suka brkaitan nombor adalah aku minat cikgu matematik aku masa form 4 and 5 duluuuu ... akakaka . 

Bahananya , aku minta buku sudoku kat sorang kawan , lantaklah ... amatur pun amatur la , paling penting dalam sudoku ialah . . .


"Remember, don't guess. Be careful not to repeat a number where you shouldn't, because a wrong answer may force you to start over.  And don't give up. Soon you'll be a sudoku master !"

YEAHHHH ... 

P/S : Thanks to Miss Flora Chong kerana sudi mengajar aku ... ilopupren. ; ))


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P