tidak mahu percaya lagi

yaa ~ aku dah malas nak percaya orang sekarang . siapa pun ! aku kenal ko 10 tahun ker 20 tahun ker apa lagi kalo setakat semalam aku kenal , macam tunggu bulan terbelah dua , baru aku nak percaya orang sekarang . 

erkkk tak tau la , apa penyakit aku tulis menda nie . . macam nak tulis jer , hishhh susah sama-sama , bila senang ? ok , macam ko tak guna dalam hidup aku . Huh sangat sadis kenyataan ini . harap maaf .

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P