Yang sebenarnya . . .

Bosan ! sangat bosan ! Ingin mahu hendak pergi suatu tempat di mana aku tidak dibebani sebarang tugas mahupun perasaan yang mahu dilayan . Aku cuma mahu menyendiri seketika , terasa muak dengan kepura-puraan sendiri . hampir-hampir mahu berdiam sahaja . Tapi tidak mahu menyakiti diri mereka , aku mahu menjadi lilin yang membakar diri untuk menerangi yang lain . . .

im just miss you . tiba-tiba pulak ahahah, kesengalan telah menjadi nyata . stress dari semalam belom hilang walau telah terlepas, tapi masih berbekas, selagi bekasnya tak hilang, selagi itulah aku akan terasa sakit ! i hate you hill...ngeeee~

2 comments:

  1. sila tempah tiket dan datang ke bangi segera. asap

    ReplyDelete
  2. yaww...huhu...macam mau jg ba nie..buhsan aku sini..

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P