Cik Lydiawati oh kita berjumpa

Assalammualaikum . . . mata belom mengantuk , so amik kesempatan untuk update blog kesayangan nie, takut berkulat , payah pula nak beli ubat . hehe , okeylah malas nak mengarut panjang-panjang , takut jadi cerita Pak Pandir pula ( erkkk kaitan ? arhhh biarkannn ) .

Lydiawati ? Pelakon baru ? atau scandal aku ?opsss sory , jangan mencipta kontroversi di blog ini , hahaha itu adalah teman semasa zaman U dahulu kala , tahun 2004-2008 ( jom kira 4 tahun yang lalu ) . Coursemate aku , dan kali terakhir kami berkongsi ceta , bergurau senda ialah semasa konvo bulan Ogos 2008 . dan hanya berjumpa kembali pada 17hb Mac 2012 , fuhhh lama tak ?  selepas habis zaman U, masing-masing dah bertapak di mana KPM tentukan ( aku redha walaupun bukan di daerah sendiri uisehhhh~angkat bakul sendiri la inn ahaha ) 

dah tu cetanya ? ouh ya , tiba-tiba ja kami terjumpa di Suria Sabah ...omaigadd terkejut beruk aku , selama tidak berjumpa kami hanya berhubung melalui FB , yelah aku di Keningau dia pula di Sandakan ...jauh tu kawan , nak jumpa memang susah !

masa sesingkat itu isu kami hanya 'perkahwinan' . aikk aku heran gak , kenapa si kawan begitu concern dengan isu itu , aku tak kisah ! ha ha ha , entahlah yang itu biarlah aku nilai bersama akal jahat aku wkakaka...



ini lah dia kami berdua





Yang lucunya , kawan dia boleh cakap kat aku " keja sini ker ?" erkkk ... aku ada rupa promoter ker ? atauuu ha ha ha  . . .memanglah aku sempoi . Sekian terima kasih.

2 comments:

  1. cikgu macam gemuk lah.. pipi sudah bulat. :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah rezeki ! hehe...teda gumuk pn tu

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P