Ouh TIDAK ! ! !

Mereka kata . . . aku telah membesar secara fizikal . . . aku sudah gemuk ! ouh betul kah ? tengok diri di cermin _ macam_Ouh tidak ! ! ! 

So so aku nak berjogging...masalahnya satu jer, aku malas nak jogging . . . sila rajin cik inn...hmmmm_suruh budak turun padang latihan punya garang , sendiri nak turun setakat jogging susah giler!.!..memang dasar ketam mengajar anaknya berjalan lurus  hahaha . 

Takpe , aku cuma nak fit semula ! kalo nak turun gym selalu , agak sukar kerana waktu kerja yang terlalu padat . Jogging sahajalah cara aku nak kembali fit , kembali cergas dari masalah kelembikan ini muahaha...tolong doakan aku berjaya kawan-kawan .

2 comments:

  1. Good luck! Mau ada semangat tinggi tu. Hehe.

    ReplyDelete
  2. memang ! semua kena tinggi , semangat, motivasi , kekuatan...ahaha..adeii

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P