ops! jangan bagitau orang lain..haha

 " Feel the hearbeat  ?" 

" It's because of you "

Skrip ini sungguh jiwang, dan harus diri ini dimaafkan kerana ini hanya copy paste dari satu tv series yang aku tengok kat youtube. Apa?opss maaf, tak bole cakap la, takut meninggalkan prasangka wakakakaka (aku yang sedang mengarut tahap cipan ). Betol! kalo aku cakap, gerenti korang guling-guling kat lantai, mungkin ada juga yang hantuk kepala kat dinding, ouh aku tak sanggup tengok, kasihan korang.haha! 



" Ya ! Ko memang hati batu " 


erkkk aku mula menilai diri, betol ker aku berhati batu ? kalo dia seorang cakap, aku bole cakap jauh dalam mantel bumi ja kata-kata itu, tapi kalo dia orang yang kedua atau yang ketiga ? Omaigaddd~betol ka aku berhati batu ?.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P