Hahh marah nie!


Orang atas taip macam nie...

"Benci betul aku dengan orang yang mengingatkan aku cerita dulu, kisah hidup yang jelas menyatakan bahawa bodohnya aku dulu!...Bila ingat, sangat memalukan. kenapalah ko tak paham-paham, aku tak suka ko, tak kan aku nak cakap...
 
 "ehh ehh aku dah tak nak kawan ngan ko, tak yah nak manis mulut tegur aku laa

" rasa tak sampai hati pula aku nak ucapkan kata-kata manis tu kat ko, so paham-pahamlah bila aku jawab 1 bila ko tanya aku dengan ayat 10 perenggan. Huhh" 





No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P