Congratilations to JB ..ouh baru aku tahu

Tak taulah aku, tang mana sopannya JB nie, tang tu kot..atau tang tang haha...korang kalo tak percaya, boleh baca akhbar berita harian bertarikh 20 Dec Bahagian Dunia m/s 40.



kalo si Kate tu, aku mungkin agak percaya sedikitlah, yelah luarannya aku boleh percaya...kalo diluar pandangan mata orang, aku tak boleh cakap. tapi bolehlah nak kata dia sopan, namun JB ? uhh omaigadd janganlah sengaja korang nak buat aku ketawa akakaka

Entahlah apa sebenarnya pengertian sopan bagi mereka, betulah lain tempat lain cara pemikirannya, sungguh aku percaya!..Namun aku masih terasa geli hati bila membaca berita tersebut,hinggakan terus tergelak kecik ( nasib tak besor, kalo tak uhh malulah aku hahaha ). seakan-akan hati aku ini digeletek..awww...

Kot artikel itu ditulis sengaja untuk menambah ramainya haters si JB ? ahh lantaklah kan, aku bukan nak membenci, hanya sedikit cerita kedai kopi di petang ini. Maaflah kepada peminat JB sedunia! 

lari lari sat lagi kena hacked blog aku...dunnnnnn~ha ha...

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P