Cita-cita aku dulu

Tengok polis tangkap penjahat, berombak badai jiwa aku dengan angan-angan suatu hari nanti aku nak jadi polis..wah mesti hebat.

Dengar ceta kawan-kawan jadi pramugari boleh terbang sini-sana, boleh pegi negara lain, mesti bestkan...so tukarlah cita-cita nak jadi pramugari. Haha tapi ada satu masalah yang membantutkan segala impain, weii aku tak cukup tinggi lah...aishhhh

Mempunyai tabiat suka mencoret di mana-mana buku, tiap kali berbual, benak hati mula memikirkan mahu menjadi wartawan. aahhh jadi wartawan pun boleh sana-sini, bolehhh yeyeye...jadik wartawan pun bolehlah...

Dan akhirnya...Takpe la janji perkerjaan sekarang halal...sengaja mahu mengimbau kenangan silam...

2 comments:

  1. hahaha skang ko mewarisi cikgu fadzilah. right?

    ReplyDelete
  2. iya ba...haha tiapa la, ketulahan ba tu..itu la wkaka..

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P