yang lama itu dirindu.

Betol-betol saya rindu dia, sudah rasanya hidup tanpa dia di sisi, terasa sangat ketidaksempurnaan diri ini (uisehh)...maka dengan ini saya mengumumkan bahawa diri saya kini telah keseorangan dan sudah tentunya sunyi lagi kesepian...huuuhu. sesiapa yang berminat mahu menemankan diri ini, sila contact 999.hahahahaha...

Mak, tolong carikan saya seseorang, semua yang saya cari sendiri semua hilang, semua tidak kekal seperti kekalnya tahi lalat atas kening saya ini (sengal sungguh)...ciri-cirinya?biar mak yang tentukan, cukuplah untuk saya yang handsome, yang kaya, yang baik, yang mempunyai ciri-ciri seperti Fahrin Ahmad atau Farid Kamli muahahahaha...bweeksss...blahh la inn!who caresssss~~

_rintihan hati akibat kehilangan lappy yang rosak_sorry ^_^

1 comment:

  1. hehehe.....jgn terlalu memilih....terutama farid kamli tu,....hehehe

    typo error

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P