hilang kata-kata

tiada kata-kata untuk segalanya sekarang, ke hulu pun salah, ke hilir takut sesat, aku buntu. kenapakah semakin hari semakin sukar laluanya di depan mata ini?adakah aku silap pilihan atau cuma ini hanya kebiasaan manusia, dan hanya aku yang lemah!ngeee tak kan laa...ngaku jer la inn.huhu

bosannnn la, cuti sekolah macam tak cuti jugak!aishhh keluhan pasal keja lagi ker inn??entahlah, lari semua fokus aku tahun nie, keja macam separuh mati tapi macam gitu jer hidup aku nie, aku kot yang kurang berusaha...okey!apa-apa jelah...bosan nak melayan kebosanan yang tak putus-putus.

besok-besok aku nak isi kepala otak nie dengan makan makanan yang sedap, macam udang n ketam masak butter!ha ha korang terliur dah, aku memang kuat makan, muahahaha.Jawabnya terpaksa mencari laki yang pandai masak,ekkk??hahahaha lantak aku la,dah aku tak pandai masak...stop!segmen membuka pekung di dada.


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P