selamatkan aku!

Assalamualaikum...bagaimana hari anda hari ini??sangat bahagia?mahu menangis?terasa sedih?seperti mahu menyanyi atau anda mahu menutup mulut?...aku mahu diselamatkan...ya aku takut dengan apa yang aku alami hari ini. Berjanji dengan diri untuk tidak mahu berada dalam keadaan seperti hari ini yang like hell!hahhh.

~apasal pulak yang beso takut yang kecik??~

oh janganlah suruh aku memilih, sungguh aku tidak mampu untuk memilih, mana pihak yang benar dan mana yang salah..ouhhhh janganlah.Mari kita bersama berbaik-baik sesama, dunia sekecil ini jika melukai hati masing-masing akan terasa semakin kecil dan sempit...isk terasa mahu menangis pulak (aikkk inn kenapa ko pula nak beremosi??sebabnya....ahh malaslah).huhuhhh...mak kenapa mereka begitu??saya takut~~

tak tau mau buat macamana, cakap begini takut yang itu fikir begitu, cakap begitu takut yang ini pikir begini, keadaan jadik kalut lagi, sooooo fikirkan??baik aku diam dulu. Tengok apa kejadian, yang Allah selamatkan aku daripada bersikap kejam kepada sesiapa pun, hanya Engkau yang Maha mengetahui apa yang tersirat di hati hambamu ini, amin.


2 comments:

  1. budak2 kin sakit ati ko kah cikgu... sia tampar laju tu sorang2

    ReplyDelete
  2. uik hampir sama nie, mmg keadaan spt mahu tampar menampar..hahaha.ya ampun ing,kin takut...rawan nie hati wakkaka

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P