'Lumayan Trip' hari terakhir.

 ~Fisrt day~Second~Third~

Last day!Hari terakhir...Perasaan aku umpama rojak!Gembira kerana boleh balik Sabah, rindu dengan suasana yang sedikit aman, jumpa c belang (keta kesayangan aku huhu) dan sebab utamanya aku rindu dengan katil termasuk bantal dan selimut aku harharhar..Namun tetap terselit sedikit kesedihan kerana, entah bila lagi aku boleh hidup bersuka-suka begini (bangun pagi tak payah pikir nak pegi keja, seterika baju ishhhh malas haku..)tak payah pikir itu ini yang kena buat dan siapkan!ouhhh aku sangat-sangat tidak mahu..ermmm tapi bila memikirkan tidak semua yang diingikan pasti dapat, aku mula pasrah!dengan harapan suatu hari, aku sekali lagi boleh merasai nikmat bercuti seperti ini aminnnn~

Menuju ke Bandara airport, pak supir mencadangkan kami untuk singgah di Tangkubah Parahu (area gunung berapi), pastu tengok ladang teh yang luas gilerrrr...sebelum meneruskan perjalanan ke Jakarta, singgah makan, lapar sangat, habis aku makan!macam tak caya...dan akhirnya sampai ke airport dan terjadilah kejadian ini (sampai sekarang aku rasa sedih sebab tak mampu buat apa-apa hukhuk...kejam la u all nie..)...selebihnya biarlah gambar-gambar di bawah menceritakan segalanya perjalanan kembali ke dunia nyata..waaaa~

...bosan duduk-duduk aku snap sesuka hati~hihi



















<......................................................................................................................................................>
~3 shot yang aku paling sukaaaaa~dia seperti di lukis~


<..........................................................................................................................................................>













 ~minuman dalam botol nie masih ada kat sana...ingat time kecik2 duluuuuu~






 ~breakaway time~
 

 ~our last destination~"panasaran yaa"...iyaaaa..hehe





...Another trip?ada rezeki insyaallah...selagi belum punya komitmen, izinkan aku untuk melangkah sejauh yang mungkin, menikmati dunia sementara ini dengan cara yang betul dan sah dari segi undang-undang..hihi~

2 comments:

  1. http://laman-ayahsu.blogspot.com/ salam kenalan dan follow

    ReplyDelete
  2. salam kenalan jugak...suda folo ayahsu.:)

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P