Jumpa di syurga...hermmm.

Bercucuran airmata, ouh bagaimana hati menerima segala kesedihan, menerima hakikat orang yang disayangi pergi meninggalkan kita??beban parah lukanya hati sukar ditafsirkan dengan apa juga tindakan, peritnyanya jiwa juga sukar mencari penawar, akhirnya mahu berputus asa..Hanya harapan berjumpa di syurga nanti, aminnn.

haaa ini la perasaan aku takala menonton episod akhir 'Stanza Cinta' tadi, huhu Irfan akhirnya meninggalkan Amni untuk menemui Dia...pergi saat mahu menikahi Amni. Mungkin jodohnya bukan di sini, mungkin di syurga, kerana cinta yang suci itu hanya milik Allah yang pasti ditemukan semula di syurga kelak...tak tahu lah aku, sedih giler tengok ceta tu...aku pasrah yang cinta itu tidak semuanya akan bertaut..ahaks berkata-kata ker inn..hehe.opss betullah aku sedih sob sob~Terima kasih kepada TV3 kerana menyediakan drama yang baik untuk kami (penonton aka peminat aaron aziz)hahaha.

p/s : Masih tidak dapat terima hakikat ending ceta nie..hukhuk..aiiiii awatlah.




No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P