eh ko kawan aku ker?

Siapa kawan terbaik ko?dia?macam mana ko pasti dia kawan yang ko boleh harapkan?Ouh orang sekarang susah nak percaya, tengah kita ketawa kebahagian memanglah dia duduk dekat-dekat, tapi beringat, tengah kita duk sedih sebab kucing mati ker, sebab duit seposen hilang ker, dia ada ker datang duk kat ko?ada?...alih-alih dia cakap,"alah benda begitu pun ko nak sedih ker ishhhhh"...Topik Hanget!


Tak tau la kenapa aku tulis pasal nie, dah lama rasanya tidak menulis perihal dunia 'persahabatan'. Mungkin terlupa seketika untuk mengingatkan diri agar menjadi kawan yang baik, mungkin terlupa.aku pun tak tau la, tidak pasti 'adakah aku kawan yang baik' ?...kalo jawab sendiri, kompom jawapan not valid hehe...korang rasa??

~Jangan menjadikan saya kawan hanya di kala senang, kerana saya punya waktu menemani takala anda susah.Hadirkan saya tika hati tidak mahu tersenyum~iNN.

4 comments:

  1. susah mencari kawan yang sanggup menangis dgn kita tetapi jika ada maka jagalah mereka elok2
    :-)

    ReplyDelete
  2. erkk... sori jika itu saya... tp sy tetap ingat kau.. :(

    ReplyDelete
  3. HANS~YUP..HARAP2 BERJUMPA SUATU HARI NANTI KAN..HEHE.JAGA SEBAIK MUNGKIN.INSYAALLAH.

    CIK SHIQA~AIK KENAPA BABE...ISK ISK AKU BERCAKAP TENTANG DIRI AKU SENDIRI BAH...MENILAI DIRI SBG KWN (TERMSUK SBG KWN KO)...JGN RISAU LAA..ITS ALL ABOUT ME, I TRY NOT TO JUDGE OTHERS.

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P