begitulah...

salam penuh kasih sayang kepada semua bloggers sekalian..ahh kenapa dah lama aku tak update blog nie? kenapaaaa??okey ko gile ker inn..hahhh..haha.ini adalah tanda-tanda ketensenan aku tahap gaban level 5!!! Omaigaddddd banyak betol itu ini, banyak betol perkara berlaku, banyak betol persoalan dan yang paling sakit, lappy aku rosak makkkkkk!waaaaaaa...oh my darling i hate u..so??macamana aku nak hidup tanpa lappy?bagaimana?how?tell me bebeh...ini adalah perkara yang sangat aku tak suka.hidup tanpa dunia maya, buat aku menyedari yang realiti kehidupan ini sangat pahit untuk dilalui, aisehhh kata-kata inn, bolehlah kalo nak cikai feeling pun, ada ko kesah??jangan pedulikan aku...i wanna be alone!...yalah tu...uweksss blah la ko inn.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P