tak tau nak cakap apa..memang malang!

Pernah tak korang rasa, satu hari tu memang malang giler untuk korang??yang kita buat serba tak jadik, serba tak kena kesimpulannya malang sedunialah...haiiiilaaa ini la. aku rasa hari malang aku terjadi hari ini kot (harap-harap sekali jer dalam hidup hehe)...kalo nak list malang aku hari nie,korang sure punya la cakap..

"memang malang sungguh nasib ko inn"

Bermula dengan hampir terlepas pandang simpang jalan (yang dah berpuluh-puluh kali aku lalu,apasal hari ni boleh lupa) kemudian bawa keta penuh semangat, lalu pusing roundabout dengan gear empat (sadis sungguh aku) kesian keta aku bunyi krekkkkkkk...apa kena aku ekk..kemudian ada pula road block JPJ (hahaha yang ini aku tak tahan malang huhhhh nasib tak kena saman)...cukup!!!

Setelah merasa malang sepanjang hari, aku terasa sangat letih...emmm.nasib badan aku redha.


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P