september itu (berakhir)

Yup sudah berkahir..cerita september itu yang sengaja ditulis secara klise bukan bertujuan mahu merahsiakan, membuat onar atau minta puji (wakakaka) hanya mahu menulis sambil bermain teka-tekaa...saja bermain.hehe ya cerita september itu bukan aku mau kawen, bukan aku mau lari rumah bukan juga aku mau bunuh diri...Hanya cerita menuju percutian ke jakarta-bandung!haha..sedikit rasa seronok menguasai diri sehingga mahu mencatatkan perjalanan sebelum dan selepas percutian itu..cerita percutian ini akan dibuat khas pada update seterusnya...hanya berkongsi kegembiraan bukan mahu menunjuk-nunjuk...cik shiqa pun tak tau, saja sebab niat hanya mahu bercuti...maaf ye cik shiqa, ada oleh2 untuk ko..nanti jumpa aku bagi ekk..:))

2 comments:

  1. hehe ya.. tgok mcm bizi ja ko kan lately.. rupanya g bercuti. ok bah tu. kasi hilang stress ko.. yg penting kau gembira my dear fren..heheheko gmbira aku pon gembira :)

    ReplyDelete
  2. kdg2 thing better untold rite??hehe...nikmati hidup slgi bernywa,i had learnt.thnks sudi memahami, nti jumpa i bg u souvenir..ahaks

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P