selamat hari raya!



 ~Mari-mariiiiii makannnn~

asslamualaikum...selamat hari raya..yeyeye lewat dah ker, belum lagi rasanya, minta maaf zahir dan batin kepada semua blogger sekalian kerana tidak mengupdate blog ini sekian lamanya, maklumlah sibuk raya hehe..raya hanya untuk raya, untuk makan dan minum untuk berjalan-jalan dan untuk bersuka ria wakakak...raya kedua pula sibuk buat kenduri...adeiii penat babat..nak cerita panjang rasanya orang bosan nak baca..so aku hidang sedikit gambar-gambar sekitar raya dan kenduri kendara kat umah tercinta...ahaks!

~sekali lagi Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin~
...antara juadah kenduri kendara...raya!
 

~karaoke dengan lesung~haha...

~kegilaan akibat lenguh 'tumbuk' kunyit..wakakaka~

3 comments:

  1. cikguuuu ko masak apa tu?? tidak jemput sy pun makan...

    ReplyDelete
  2. cik shiqa~malam baitu,susa ko mau dtg..hehe

    Fadzmie~Selamat Hari Raya jugak..mau duit raya bah..hehe kiddin..^_^

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P