YES!!!sampai dah...

Terima kasih kepada bro ben kerana sudi membuka akaun untuk blogger-blogger baru mengenali dunia blogger serta berkenal-kenal ( sekali tambah follower hehe)...dan terima kasih juga rajin membuat baju untuk kelab abg ben!aisehhh..korang ada buat tak?? cik shiqa ko ada buat??aku adaaaaa..ahahaha...ingatkan tak sampai, akhirnya hari ini baju kelab abg ben dah sampai..alhamdullah..nak tengok ker??tengok contoh kat blog abg ben, macam-macam ada...aku macam besa la pilih colour hitam...nanti aku pakai kasi tayang kat korang, bukan nak menunjuk saja nak 'bergaya'..muahahahahaha...

happy-happy mood nak hari raya...korang dah beli baju raya ker??beli sebelum terlambat..kenapa pula tiba-tiba cerita raya nie??ish ish ish...mood raya menguasi diri.. =))

3 comments:

  1. wahh ko dah beli? aku tgok2 ja ari tu. tp x beli. aku mau gak la kau beli. leh kita pakai sama.haha skarang juga aku oder.ngehngeh

    ReplyDelete
  2. oitttt~pesan 2 aa, aku mau saix xs, saiz s aku beli beso sikit laa..hehe

    ReplyDelete
  3. matai la s pun besar.haha sanagt selimmm gitewwww

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P