ya saya memang garang!muahahaha

mengaku??ok sila tanyakan soalan ini kepada pelajar-pelajar saya, atau kepada anak-anak saudara saya..mereka semua akan mengangguk seolah-olah apabila mengangguk itu mereka akan diberikan duit berjota-jotaaaa..ahaha...kenapa agaknya aku garang??mungkin kerana didikan my mum kot..tapi garang itu harus bertempat, kalau memanjang garang, alamatnya esok lusa cepat tu ngeeee~~hehehe.

topik ini dibicarakan kerana aku kelihatan agak tension 2 3 hari ini kerana ada saja yang perlu disiapkan...apabila banyak difikirkan, ketenangan diri mudah hilang...mangsanya mereka yang bebuat salah didepan mata!!uhhh puasa-puasa pun ko nak memanas ke inn??aku cuba untuk bersabar...tarik nafas, tutup mata, then tidurrrrr Zzzzzzzz..boleh??

2 comments:

  1. setuju.heheheh


    tiapa lah garang2 sekejap ja kan. bukan lama2...hhee

    ReplyDelete
  2. hehe..kadang-kadang ja ba kan kan..

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P