wei..aku nak cakap sikit kat ko!

meh meh...kawan nak cakap sikit...kita sebagai kawan ker sebagai adik ker, kakak ker, abang ker dan banyak ker lagi..kalo lah ada yang tersilap bicara, termungkir janji, terlupa itu ini, harap janganlah dibawa terus ke hati, kalo nak bawa pun suruhlah singgah sekejap jer...kesilapan kita manusia biasa nie selalu menyebabkan perhubungan yang bagus elok jernih suci murni (huhh pilih mana satuu jenis yang korang suka hahaha).Janganlah nak marah lama-lama, sehari dua hari cukuplah labuuuu~kesian si kawan yang termangu-mangu rasa bersalah...nak cakap pun masing-masing dah besar, masing-masing boleh fikir buruk dan baiknya sesuatu perkara, kan kan kan...tapi bila sebut semuanya ini, kita kembali kepada 'manusia rambut sama hitam tapi hati lain-lain'.


Bulan Ramadhan yang maha mulia ini, rasanya kita mampu untuk membuka hati, memaafkan kesalahan orang lain. sudah-sudahlah tu, 2011 pun nak  habis dah, jangan bawa dendam marah sakit hati ke tahun depan. Takut-takut lupa memaafkan.hehe.aikk aku bukan nak ceramah, cuma mahu mengingatkan diri sendiri juga.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P