Tolong ajarkan aku masak!!!

Betol.Ini lah kelemahan terbesar aku sebagai wanita berkerjaya..cehhhh!ahahha...nasik??air??goreng telur @ ayam??sayur??ishhh yang itu aku tahulah...maksud aku kalau mau masak masakan yang agak komplikated sikit, im the one who will blur~~ngeeee.aku mengaku. 

~aku tak nak kalah dengan lipas!!!~wakakakka

Tolong ajarkan aku!apa-apa nasihat ka, jadikan diri rajin memasak. payah benor kalo reti makan jer, masaknya tidak..paling ketara bulan puasa ni lah, hari-hari pergi bazaar ramadhan...mulanya syok giler aa...dah masuk minggu ke-2 puasa ni, aku menjadi muak makan masakan orang lain...mau merasa masakan sendiri bah!


 

2 comments:

  1. hehehehhehe search ni sini internet.. aku tiap2 pkul 3 stengah mula la melilau mencari resepi apa mau d masak.haha

    ReplyDelete
  2. HAHA..cari 1 hal,memasak 1 hal lagi..hahaha.tiapa janji niat mau masak kan, nanti termasak juga..ngeee~

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P