takde mood!malasss

a'ah memang aku semakin malas dah sekarang..susah nak cakap, nak bersenang-senang pun susah, apatah lagi nak bersusah-susah semakin susah..waaaa~mengarut betol la aku nie, penat!!!keja bertimpa-timpa, satu-satu datang dengan kadar segera, mesti siap!ingat aku robot??kuli jadi kena..angguk..huh!dunia semata-mata..WW hari tak dapat nak buat sebab sepanjang hari aku sibuk menyiapkan laporan kokum..makk aiii apa la tu, nak menang??emm yelahh..harap-harap puasa aku tak batal sebab sepanjang proses menyiapkan itu, hati aku banyak merungut hehe..biasalaa..namun akhirnya siap jugak!!hahahahaha..Tahniah Inn..yayaya..=))..mood seterusnya bengong...

1 comment:

  1. cikgu, wat kerja time rajin jak. kalau x rajin ko tinggal p tdur siak.hehe

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P