september itu (episode 3)

Menghitung hari...alaa aku tak reti pulak nyanyi ala-ala Kris Dayanti tu..maaf ekk,kalo tak sedap juga entry aku kali ni..ahaha...yup!memang betol, hari ini aku menghitung hari sekali lagi untuk september itu..aishhh. ko sorang jer syok sendiri dengan ceta ni Inn..tak pe laaa janji aku bahagia..wakkakaka!

next step, hari ini isi form...benda-benda gini pun kena isi borang ker, napa tak go on jer..isk isk..karenah birokrasi betol (hati pemalas aku merungut...wajib.kihkihkih).Nasib si kawan rajin, tolong ambilkan form tu, kalo harap aku, aiiihh alamat tak jadik apa-apa laa cerita september itu..

so kena isi jugak, senang jer sebenarnya, tapi bila hati kita nak senang semuanya itu yang jadiknya semua benda nampak susah!yee tak Inn..a'ah...nasihat ditujukan kepada diri sendiri...emmm.so kena positive la kan, cakap gini "senangnya isi form ni, macam guling-guling atas katil"..hahahah!



No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P