september datang dengan cepat..aku suka!

Entahlah semua benda sekarang sume aku suka..ahahaha..semua indah belaka...bagus juga begini, kurang stress kurang marah tapi banyak happy punyaaaa...hahaha ketawa lagi..so apa nak jadik jadik la, pentingnya besok mesti balik yaaaa..ok kitaorang nak konvoi..seronok. kawan cakap, kenapa ko inn, dari tadi seronok jer kuar dari mulut ko..hehehe

kesukaan aku bertambah apabila teringat yang september sungguh cepat datangnya...datang macam bergolek-golek, seolah-olah datang membawa sejuta kebahagiaan, sekali lagi aku mengarut..=)).maaf aku terlalu xcited sekarang...Semua perlu gembira di bulan september, kerana 1. Hari Raya 2. Kita masih berpeluang menyambut Ramadhan tahun depan 3. Boleh berbahagia bersama keluarga tersayang...

Cepatlah datang wahai september...kau ku tunggu penuh kebahagiaan sepenuh hati..harharhar...=))

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P