papa kan mama...bla bla bla.

"hensemnya papa dalam gambar ni" 

"mama rindu papa tau "

papa, mama, abang, darling, babe, sayang bla bla bla...macam-macam panggilan kalo tengah hot bercinta. aku mengutuk ka??Bukan...rasanya pasangan muda yang bercinta, pastu panggil mama, papa rasanya seperti ...emmm seperti apa yaa...haha.geli hati aku. panggillah abang ka. B ka. sayang kaa...Mesti yang guna panggilan mama papa di luar sana mengutuk gila dengan aku. ini hanya pendapat aku. jangan marah ye, minta maaf banyak-banyak. 

rasanya (mengikut frasa jantung aku sendiri ) panggilan tu lebih sesuai digunakan kepada mereka yang telah berkahwin. okey la kan, kalo pasangan muda nie, kasi la muda sikit, panggil begitu terasa berat pula beban. apa yang berat beban??entah...hanya terasa berat.Tapi kalo pasangan tu dah agak berusia, yang janda + duda ka, aku masih boleh terima...yang aku tak faham yang baru umur awal 20 pun guna...mungkin bercinta sejati kot. kan kan kan...

Sekali lagi, ini hanya pendapat...tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah mati.hehe.

No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P