Oh dugaan

salam...wah rabu sudah rupanya, so ertinya ada wordless wednesday, tapi sebelum itu aku update lain dulu hehe. bukan apa semalam tidak berkesempatan mencari dan membuat bahan-bahannya, kerana diri ini ditimpa 'sakit mengejut' wakakakak...isk isk isk.

kasihan??tidak juga cuma, entah kenapa di bulan ini, banyak pula kerosakan berlaku di dalam badan ini..mungkin juga kerana cuaca yang semakin panas..tempat korang ada peningkatan suhu tak??oh di Keningau ini, suhu berada dalam 35 darjah celcius, panas betol laa...lepas sekolah semalam, aku rehat so opcos la tertidooo zzzz..bangun-bangun jer badan terus terasa lemah selemahnya..apakan tidak, sehari 5 kali aku 'membuang' semuanya air... but semangat lagi kuar pegi beli  makanan untuk berbuka hihi..

akhirnya...aku tidak mampu terawih kerana badan tersangatlah lemah...aduhhhh...beginilah dugaan berpuasa..tahun lalu aku kena cacar masa puasa...sekarang, yang ini. Cobaan~~Tapi aku masih mahu semangat berpuasa, tiada alasan untuk tidak berpuasa, bersabarlah Inn..apa pun dugaannya kita perlu tabah bukan??Semoga diperkuatkan diri di bulan Mulia ini...amin.

1 comment:

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P