mereka telah membesar...jadilah anak yang baik.

Kecik aku jaga, habis aku balun kalau berbuat salah...budak jaga budak selalunya tidak menjadi...bila mengingati kembali saat itu, rasanya aku sedikit menyesal kerana terlalu garang menjaga mereka, namun apakan daya, ketika itu aku masih bergelar budak sekolah rendah lagi..hihi...menghukum yang salah dengan ganasnya, menunjukkan "Aku berkuasa"..muahaha..ish ish ish...

Sekarang mereka telah membesar lebih dari aku!waaaa, alhamdulillah biarlah tidak menjadi jutawan sekurang-kurangnya tidaklah jadi penjenayah...berharap mereka mampu mengubah nasib keluarga masing-masing, berjaya menjadi cucu kebanggan kepada mak ayah aku..huhu sebak pulak..emoooo~Rinduuuu mulih kampung..waaaa~

Seorang lagi anak buah aku akan memulakan perjuangan di Universiti Malaysia Sabah september ini, alhamdulillah...belajar bagus-bagus yer...Teruskan langkah itu dengan yakin.

p/s : punya kesempatan, raya nie aku upload semua gambar anak-anak buah aku..amin.

2 comments:

  1. Bunyi macam ada ramai anak buah ni. Hehe. Naa, ndalama lagi raya sudah. Meriah la tu kan? ;)

    ReplyDelete
  2. ramai bah..adeii nanti la kasi tengok ko hehe..siuk jg tp ramai suda bsr jd teda bole buli,itu yg nda siuk..hehe

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P