maha jeles aku!huh

haitzzzz...ops salam jumaat hehe..aku rasa sejak dua menjak ni, semua entry aku semua pasal rasa hati perasaan jantung aku..apasal pulak nie??tak kan sindrom puasa kot..puas jugak la otak aku cari sebab, faktor serta alasan...sekali jumpa daaa..rupanya aku memang dah kena sindrom 'balik rumah'..hahaha

jeles aa, tengok orang boleh balik rumah ,dapat sahur dan berbuka dengan keluarga..boleh buat kuih raya sama-sama, ishhh ini la yang dikatakan nasib badan si anak perantauan..aisehhh macam duduk jauh sangat.hehe tapi memang aku tak boleh balik jugak bah!!waaaaaaa~sabarlah inn, semuanya menguji kekuatan diri. orait~


baca blog cik shiqa, dia sempat jugak balik rumah..aku??huh weekdays opcos keja, weekend plak continue keja lagik..bila laa aku nak rehat nie...soo aku tak sabar nak balik rumah tuk raya!!mari countdown holiday..yahooooo! minggu depan, minggu depan lagi, jumaat atau sabtu sudah boleh pulang, tiada sudah mau tunggu-tunggu.no way no out..yesss!

1 comment:

  1. hehehe alala jan jeles2.. nnt ko pulang juga.hehe apa juga ko sibuk x abes2 ni. alalala

    ReplyDelete

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P