kelemahan itu menjadikan aku manusia.

entri lemah lembut, tiada unsur kekasaran (mood bermaaf-maafan)hehe...mood seterusnya mengira hari, esok lusa tulat tak sedar raya dahh!!wohoooooo...uitzzz apa kena mengena dengan tajuk ko??opss tersalah bicara...ampun.ahhahaah

yaaaa...betol.aku tidak sempurna, banyak sungguh kelemahan aku!!!sungguh..aku tidak menipu, jika anda meminta untuk senarai kelebihan dan kelemahan aku, mungkin senarai kelemahan itu lebih panjang, lebih banyak daripada kelebihan. fitrah manusia untuk mahu menjadi sempurna..anda??ya untuk aku...namun hakikat hidup menyatakan kita tidak akan menjadi sempurna, namun bukan bermaksud kita tidak boleh menjadi baik, menjadikan hidup lebih bermakna...

mereka melihat siapa kita sekarang, dan menuntut kita menjadi sempurna, menjadi 'role model' yang mahu dicontohi, kerana usia, kerana kedudukan. kerana terlebih dahulu makan garam...ye tak??inilah kehidupan, aku menyedarinya...kerana kelemahan yang ada, hampir suatu ketika aku kehilangan...aku mula belajar untuk menjadi dewasa..woww...inn anda sudah dewasa..hahahaha..oitzzz aku mahu 'lebih' dewasa...contohnya orang dewasa boleh buat keputusan sediri tanpa izin mak ayah..oohh no im still need thier permission lor..

so, aku ambil keputusan, punya kelemahan itu tidak menjadikan aku selalau terbaik, namun aku masih manusia yang mahu yang terbaik...usaha untuk segala yang kita hajati...


No comments:

Post a Comment

di alu2kan berbuat bising @ berbisik @ melalak kat sini :P